Summoner’s Rift

Siemanko to ja Staszek. Ostatni post ode mnie dotyczący Ligi był przed aktualizacją do 6 sezonu. Minął rok a na naszym ukochanym Summoner’s Rift się trochę pozmieniało, a ja jestem tu od tego aby wam te zmiany przedstawić. Zacznijmy może od najwcześniejszej czyli dodania Smoków Żywiołów

Przez pierwsze 35 minut gry na mapie pojawiać się będzie jeden z czterech smoków żywiołów. Kiedy go zlikwidujecie, na minimapie wyświetli się informacja, który z żywiołów reprezentował będzie kolejny smok.

elemental-dragon-fire

elemental-dragon-fire-thumb

Smok Ognia – Zwiększa skuteczność w zabijaniu bohaterów. Ułatwia pojedynki jeden na jeden oraz rozgrywanie walk drużynowych.

elemental-dragon-earth

elemental-dragon-earth-thumb

Smok Ziemi – Zwiększa obrażenia zadawane przez wieże oraz potężne potwory. Ułatwia zdobywanie celów.

 

elemental-dragon-waterelemental-dragon-water-thumb

Smok Wody – Zwiększa regenerację zdrowia i many. Ułatwia nękanie przeciwników i prowadzenie oblężeń.

 

elemental-dragon-airelemental-dragon-wind-thumb

Smok Powietrza – Zwiększa prędkość ruchu poza walką. Umożliwia wam łatwiejsze wymanewrowanie przeciwników na mapie.

q7tqr7oa64d1mjjypxmgyt38vkhvbsk5

Po 35 minutach gry, każdy kolejny pojawiający się smok będzie Starszym Smokiem. Starszy Smok jest znacznie trudniejszy do pokonania od swoich reprezentujących żywioły odpowiedników, ale zlikwidowanie go przyznaje umiejętnościom i atakom potężny efekt spalania w czasie, jak również wzmocnienie, które jest tym mocniejsze, im więcej ładunków każdego z żywiołów posiadacie.

Nie licząc smoków pojawił się także Herold słynnego Barona Nashora

pobrane

Herold Riftu to trzeci najsilniejszy potwór w Summoner’s Rift . Początkowo występuje w leżu Barona Nashora (do 19:45 lub 19:55 czasu gry w zależności od stanu walki).

Z tych zaległych informacji to już wszystko. Czas na „Ożywienie Jungli”.

ŻYJĄCA JUNGLA

Wybuchowa szyszka:

Odrzuca pobliskie jednostki, gdy zostanie zniszczona. Można jej używać, aby szybko dostać się do następnego obozu albo uciec przed ścigającym cię wrogiem.

 

Rozkwit Wróżbity:

Po zniszczeniu wypuszcza na mapę pyłek, oddalający się od osoby, która go zniszczyła i ujawniający jednostki napotkane po drodze. Wykorzystaj go do odnajdywania wrogów!

 

Miodowy Owoc:

Po zniszczeniu rozsypuje na ziemi leczące owoce. Zjedz owoce, aby utrzymać wysoki poziom zdrowia i many podczas wędrowania po dżungli.

 

ZMIANY W JUNGLI

Ponieważ rośliny pokrywają się z niektórymi (ale nie wszystkimi) nagrodami za Porażenie, ułatwiamy cały proces poprzez usunięcie wzmocnień za Porażenie (Porażenie będzie teraz uzdrawiać, gdy Porazicie dowolnego dużego potwora). Wprowadzamy także drobne zmiany do obozów, aby trochę bardziej różniły się od siebie.”

Summoner's Rift
Summoner’s Rift blue-red-full

Niebieskie i czerwone wzmocnienia nie posiadają już mniejszych potworów, które żyły w ich obozach.

raptors-full Summoner's Rift
raptors-full

Teraz jest 6 Brzytwodziobów, które zadziobią was na śmierć.

Summoner's Rift
wolves-full

Tu nie zmieniło się nic….

Summoner's Rift
grump-full

Ponurnik Już nie zatruwa, ale wpada w szał na początku walki.

Summoner's Rift
krugs-full

Skalniaki teraz rozpadają się na pomniejsze potwory. Radzę uważać na 1 poziomie.

Jeszcze na koniec dodam że zauważalną zmianą podczas rozgrywki jest zmiana czasu pojawiania się mobów w Jungli dlatego najlepiej zacząć od Red’a albo Blue.

Ode mnie to wszystko dziękuję wam za czytanie 😀

Summoner’s Rift: Staszek